Regulamin sklepu
1. Postanowienia ogólne
Sklep internetowy mam24.pl działający pod adresem internetowym mam24.pl, prowadzony jest przez POWER COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Inżynierska 8, 67-100 Nowa Sól, NIP: 9252149746.
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień na produkty dostępne w Sklepie, dostarczania zamówionych produktów Klientowi, uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży produktów, uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
2. Zamówienia
Zamówienia można składać poprzez stronę internetową Sklepu, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
W celu złożenia zamówienia, Klient dodaje wybrane produkty do koszyka, a następnie przechodzi do formularza zamówienia, w którym podaje niezbędne dane do realizacji zamówienia.
Złożenie zamówienia stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
3. Ceny produktów
Wszystkie ceny produktów podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
Ceny produktów nie zawierają kosztów dostawy, które są doliczane do zamówienia w formularzu zamówienia.
4. Płatności i dostawa
Klient może wybrać jeden z kilku dostępnych sposobów płatności, określonych w formularzu zamówienia.
Termin realizacji zamówienia (czas dostawy) podany jest przy każdym produkcie i w koszyku.
Dostawa zamówionych produktów odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich lub innych form dostawy wybranych przez Klienta w procesie składania zamówienia.
5. Reklamacje
Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji na zakupiony produkt w przypadku jego wadliwości.
Reklamację należy złożyć pisemnie na adres Sklepu lub mailowo na adres: rodo@mam24.pl, załączając dowód zakupu oraz opis wady.
Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania i poinformuje Klienta o wyniku jej rozpatrzenia.
6. Prawo odstąpienia od umowy (dotyczy konsumentów)
Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie produktu.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy złożyć na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
W przypadku odstąpienia od umowy, Klient jest zobowiązany do zwrócić towar w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował sklep o odstąpieniu od umowy.
Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi konsument, chyba że sklep wyraźnie zgodzi się je ponieść.
Sklep dokonuje zwrotu wszystkich płatności, w tym kosztów dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany w sklepie), nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach określonych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, m.in. w odniesieniu do towarów:
- wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia,
- dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.